Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Benelli

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013


Benelli Tornado 1130
Benelli


Η Benelli ιδρύθηκε το Pesaro , Ιταλία το 1911, γεγονός που καθιστά ίσως το παλαιότερο όλων των ευρωπαϊκών εργοστασίων μοτοσικλετών σε λειτουργία. 
( Moto Guzzi - το αρχαιότερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο μοτοσικλετών στην ασταμάτητη λειτουργία -. ιδρύθηκε το 1921) Μετά από να χάσει τον άντρα της, η χήρα Teresa Benelli επενδύσει όλα του τα κεφάλαια οικογένειας στην επιχείρηση με την ελπίδα ότι θα μπορούσε να προσφέρει σταθερή εργασία γι 'αυτήν έξι γιους: Giuseppe, Giovanni, Francesco, Filippo, Domenico και Antonio ("Tonino"). 
Αρχικά η επιχείρηση είχε 6 εργαζόμενους εκτός από τα 5 αδέλφια εργασίας (Tonino δεν λειτούργησε επειδή ήταν πολύ νέος.) 

Στην αρχή, ήταν απλά το γκαράζ Benelli, τα οποία επισκευάζονται ποδήλατα και μοτοσικλέτες, αλλά ήταν ήδη σε θέση να παράγει όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζονται για τις επισκευές. Κατά τη διάρκεια του Α Παγκοσμίου Πολέμου , Benelli εργαστεί σκληρά μέρη περί καθορισμού, για το ιταλικό μηχανήματα τον πόλεμο και το 1919 η πρώτη μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε στο κοινό.
Το 1920 η εταιρεία κατασκεύασε την πρώτη πλήρη κινητήρα του σε εσωτερικό επίπεδο, ένα ενιαίο-κύλινδρο δίχρονο μοντέλο 75 cc, αμέσως προσαρμοστεί σε ένα σκελετό του ποδηλάτου.
Ένα χρόνο αργότερα το 1921, Benelli κατασκεύασε την πρώτη της μοτοσικλέτα του, χρησιμοποιώντας τα δικά του κινητήρα τους που είχε από τότε να γίνει ένα μοντέλο 98 cc. 

Δύο χρόνια μετά από αυτό, χρησιμοποιώντας μια έκδοση ειδικά σχεδιασμένο για αγώνες, Tonino "την τρομερή» πήρε με τη γραμμή.
Επέδειξε ένα εξαιρετικό φυσικό ταλέντο ως αναβάτη και ξεκίνησε μια πολύ επιτυχημένη καριέρα η οποία επιβεβαίωσε εξαιρετική ικανότητα της εταιρείας για την ανάπτυξη και την παραγωγή.
Η Benelli 175, Tonino Benelli κέρδισε τέσσερα ιταλικά πρωταθλήματα σε πέντε χρόνια: το 1927, 1928 και 1930 με την ενιαία εκκεντροφόρους επικεφαλής (SOHC) έκδοση, και το 1931 με τις δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) έκδοση.
Δυστυχώς, μια κακή συντριβή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα το 1932 συντομεύτηκε λαμπρή καριέρα του και στις 27 του Σεπτεμβρίου 1937 Tonino πέθανε μετά από μια "χαζή" τροχαίο ατύχημα. 

Στον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο εμφανίστηκε, η εταιρεία Benelli έκανε το ντεμπούτο του τετρακύλινδρου τους supercharged αγωνιστική μοτοσικλέτα 250cc.
Αυτό είχε ως στόχο να ανταγωνιστεί στην εποχή του 1940, με βάση την επιτυχία Benelli στο Isle of Man 1939 TT Ελαφρύ 250 cc αγώνα.
Με την έναρξη του πολέμου, η Benelli Τέσσερις ήταν περιορισμένη στον ανταγωνισμό σε μια χούφτα των ιταλικών εγχώριων φυλών. 

Πέρα από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο

Εν καιρώ πολέμου καταστροφή που προκάλεσε Benelli να παραμείνει έξω από την παραγωγή μέχρι το 1949.
Τα απούλητα μοτοσικλέτες πόλεμος που πρέπει να χρησιμοποιούνται από το ιταλικό στρατό προσαρμόστηκαν για να γίνει πολιτική μοτοσικλέτες και παράγουν εισόδημα για να ξαναρχίσει τις εργασίες.
Όταν η παραγωγή συνεχίζεται, τα σχέδια ήταν ακόμα σε μεγάλο βαθμό βασίζονται σε εκείνα της προπολεμικής περιόδου.
Το 1949, ο Giuseppe Benelli άφησε την ανησυχία οικογένεια να βρει το Motobi μάρκα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου