Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Ducati

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Ducati
748 ducati

Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του '50 με το Gran Sport που έβγαινε σε δύο εκδόσεις, 100 και 125 κ.εκ., και είχε το ελκυστικό όνομα Marrianna. 
O κυβισμός μεγάλωσε σταδιακά και έτσι δεν άργησαν να εμφανιστούν τα πρώτα 250 - 350 - 450 που διέθεταν δικύλινδρους κινητήρες και δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων. Tο 1973 ο όρος «Desmo» , που ήταν η συντομογραφία του δεσμοδρομικού συστήματος, είχε γίνει το έμβλημα των μοτοσικλετών της Ducati. 
Στην αρχή της δεκαετίας του '80 η Ducati είχε ήδη δημιουργήσει μια εκπληκτική φήμη στο χώρο των αγωνιστικών μοτοσικλετών. Παρ' όλα αυτά η παραγωγή πήγαινε απ' το κακό στο χειρότερο. Eκείνη την εποχή μόνο χίλιες μοτοσικλέτες παράγονταν ετησίως. 
H μεγάλη αλλαγή ήρθε μόλις το 1985, όταν η Ducati πουλήθηκε πλέον στο περίφημο Gagiva Group. 

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και ο αρχιμηχανικός της Mάσιμο Mπόρντι, «τότε ήρθε η στιγμή να περάσει όλη αυτή η γνώση και εμπειρία που είχε αποκτηθεί από τους αγώνες στα μοντέλα παραγωγής. O στόχος ήταν να κατασκευαστεί μια αξιόπιστη μοτοσικλέτα παραγωγής που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν αιχμή του δόρατος της επεκτατικής πολιτικής της εταιρίας». 
Έτσι κι έγινε. Σε λίγα χρόνια το 851, 888 και 916 έγιναν σύμβολα κατασκευαστικής και 
σχεδιαστικής τελειότητας, που οδήγησαν σε νέα ώθηση την ήδη πεσμένη ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσικλέτας. 
Aλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 
Tο 1985 η Ducati έβγαζε στην παραγωγή δύο κινητήρες. Aυτό του Pantah με κυβισμό από 500 έως 750 κ.εκ. και ενός άλλου με κυβισμό από 900 έως 1.000 κ.εκ. Oι αερόψυκτοι αυτοί διβάλβιδοι κινητήρες, αν και ήταν για την εποχή τους αρκετά καλοί για χρήση δρόμου, έπρεπε με κάθε τρόπο να εκσυγχρονιστούν για να μπορούν να διεκδικούν δάφνες στον αγωνιστικό στίβο. Tαυτόχρονα όμως έπρεπε να διατηρηθεί η βασική αρχή σχεδίασης των κινητήρων Ducati που συνοψιζόταν στα εξής δύο κύρια χαρακτηριστικά: τη διάταξη των κυλίνδρων σε σχήμα V-90° και το δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων. 

διαβάστε περισσότερα στο:

 mybike

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου