H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Buell

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

The Buell 1125CR 

Buell



1982
O Erik Buell εγκαταλείπει μια θέση εργασίας Ε & Α σε Harley-Davidson να οικοδομήσει το δικό του αγώνα μοτοσυκλέτας.
1984
O Buell ολοκληρώνει το RW750 (Road Warrior), που έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί στο AMA Formula 1 οδική αγωνιστικά πρωτάθλημα και να προσφέρει μια εναλλακτική λύση στην σεπτός Yamaha TZ750. Buell του κινητήρα είναι ένα τετράγωνο-Τέσσερις δίχρονους που σχεδιάστηκε στη Βρετανία. Πουλάει την πρώτη του μηχανή μόνο για να συνειδητοποιήσει ότι έχει την AMA, με πινελιά από ένα στυλό, να εξαλειφθεί η τάξη.
1987
Buell Τύπου της RR1000 (Battle Twin), το οποίο διαθέτει Harley-Davidson XR1000 κινητήρα. Το ποδήλατο είχε ένα στεγνό βάρος μόλις 395 κιλά και τα μισά από ότι ο κινητήρας.
1988
Buell Τύπου της RR1200 (Battle Twin).
1990
Ο Buell παρουσιάζει την RS1200 (West Wind). Η RS1200S ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα και η RSS1200 ένα έτος μετά από αυτό.
1993
Η Harley-Davidson αγοράζει μειοψηφίας σε Buell Μοτοσυκλέτες Εταιρείας.

1994
Η Buell εισάγει την S2 Thunderbolt. Ο Thunderbolt S2T παρουσιαζεται το επόμενο έτος.
1996
Η Buell εισάγει την S1 Lightning streetfighter.
1997
Η Buell εισάγει το S3 Thunderbolt και την S3T Thunderbolt. Το ίδιο έτος η Μ2 Cyclone απελευθερώνεται.
1998
Η Harley-Davidson αγοράζει ένα επιπλέον 49% στην Buell Motorcycle Company να γίνει η πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου.
Το ίδιο έτος Buell εισάγει η Λευκή S1W Lightning.
1999
Η Buell εισάγει το X1 Lightning.
2000
Η Buell εισάγει την newbie-friendly Blast, που περιλάμβανε ένα μόνο κινητήρα.
2002
Η Buell εισάγει την XB9R Firebolt. Αυτή είναι η πρώτη Buell με ένα σύγχρονο πλαίσιο αλουμινίου δοκού. Επίσης διαθέτει ένα φρένο στροφείου περιμέτρου αναρτημένο στο χείλος του εμπρόσθιου τροχού.
2003
Εισάγει την Buell Lightning XB9S γυμνή μοτοσυκλέτα.
2005
Η Buell παρουσιάζει το Ulysses, ως "το πρώτο στον κόσμο περιπέτεια sportbike."
2006
Η περιορισμένης παραγωγής XBRR δρομεύς είναι χτισμένο με την ίδια την άκρα (ανταγωνιστές, πέρα από τα άκρα) της AMA Formula Xtreme κανόνες. Παρά την εισαγωγή εκ των MotoGP star Jeremy McWilliams για να οδηγούν με την μηχανή στο Daytona 200, το XBRR δεν θα επηρεάσει όλες τις σεζόν.
2007
Με την κυκλοφορία του 1125R, ο Buell αποκόπτεται απο τους αερόψυκτους κινητήρες τεχνολογίας Harley-Davidson . Ο νέος V-Twin κινητήρας έχει σχεδιαστεί από την Rotax και διαθέτει όλες τις σύγχρονες ανέσεις: υγρό ψύξης, DOHC, έγχυση καυσίμου, κλπ.

ΠΗΓΗ : CBR HELLAS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου