Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Harley Davidson

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Harley Davidson Softail Deluxe
Harley Davidson

1903. H βιομηχανική επανάσταση δεν είχε ακόμη σβήσει τα εκατό κεράκια της
όταν τα ανήσυχα πνεύματα των Arthur Davidson, Walter Davidson και Bill
Harley συνέλαβαν την ιδέα να κατασκευάσουν μια μοτοσικλέτα. Την εποχή
εκείνη, οι Davidson και Harley εργάζονταν στην εταιρία Μilwaukee's Barth
Manufacturing Company, παρέα με ένα γερμανό μετανάστη, το όνομα του οποίου
δε διασώθηκε στο πέρασμα του χρόνου. Οι τρεις τους, στην προσπάθεια να
λάβει σάρκα και οστά το όνειρό τους, η κατασκευή μιας γρήγορης, για την
εποχή, μοτοσικλέτας, μελετούσαν ατέλειωτες ώρες μετά τη δουλειά κάποια
γαλλικά (κυρίως) αλλά και διάφορα άλλα σχέδια.

H ιδέα βασιζόταν σε ένα μονοκύλινδρο κινητήρα, τύπου De Dion. Το μοτέρ αυτό
των 3HP, συμπίεζε και εκτόνωνε ένα μίγμα αέρα και βενζίνης για να
παλινδρομήσει το μοναδικό του έμβολο, που μέσα από ένα στοιχειώδες κιβώτιο
ταχυτήτων ευελπιστούσε στη συνέχεια να μεταδώσει, μέσω μιας αλυσίδας και
ενός ιμάντα‚, την κίνηση στον πίσω τροχό. Ανθρωποι μιας ήσυχης εποχής,
απλοί μηχανικοί, που κάτω από τη σκιά ενός δέντρου διαλογίζονταν πώς θα
μπορέσει το όραμά τους να φτάσει στην πολυπόθητη πραγμάτωση.
Επιστρατεύτηκαν φίλοι και φίλοι των φίλων καθώς κανένας στην παρέα τους δε
διέθετε τα απαιτούμενα εργαλεία, έστω και για την απλούστερη κατασκευή.
Όσοι γνωστοί, λοιπόν, κλήθηκαν να βοηθήσουν. Τορναδόροι, σιδεράδες,
συγκολλητές και λοιποί, ένωσαν τις γνώσεις τους και η χημεία οδηγήθηκε στο
πείραμα που πραγματοποιήθηκε στο γκαράζ των γονιών του Davidson. H
παραγκούλα των 12 τ.μ. είχε στεγάσει το μετέπειτα θαύμα του Milwaukee.
Το «θαύμα» βάφτηκε με γυαλιστερό μαύρο βερνίκι λαδιού και το ίδιο έγινε και
στις επόμενες δύο παρόμοιες κατασκευές που ακολούθησαν το πρωτότυπο και
πουλήθηκαν το 1904. H θεία Janet Davidson φρόντισε να προσθέσει με τα
χεράκια της μια κόκκινη ρίγα και δημιούργησε την αυθεντική και μοναδική
«Ηarley Davidson Motor Company», λογότυπο που εμφανίστηκε στη συνέχεια στα
ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πρωτότυπο δεν έδειχνε μόνο καλό, αλλά είχε
κατορθώσει να δει «το φως» την ίδια ίσως στιγμή που κάποιες άλλες παρόμοιες
δεκάδες κατασκευών πάσχιζαν ακόμη να λύσουν διάφορα από τα προβλήματά τους
μέσα σε παράγκες και αχυρώνες σ' όλη τη χώρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ :

my bike

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου