Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Beta

Σάββατο, 2 Νοεμβρίου 2013


urban 200
Beta



Betamotor ανέκαθεν συνδεδεμένη με την ιστορία και την εξέλιξη της ζωής σε δύο τροχούς. Η εταιρεία ιδρύθηκε στη Φλωρεντία το 1904 με την επωνυμία «Società Giuseppe Bianchi" , για την κατασκευή χειροποίητων ποδηλάτων. Στο τέλος της δεκαετίας του 1940, με τις αλλαγές που έλαβαν χώρα στην ιταλική κοινωνία και την ανάπτυξη των μηχανοκίνητων μέσων μεταφοράς, η εταιρία ενεργοποιείται στην παραγωγή μοτοσικλετών. Το απλό τέχνασμα της προσάρτηση ενός κινητήρα με μετάδοση ρολό σε ένα από τα ποδήλατα της, ένα τυπικό παράδειγμα της ιταλικής δημιουργικότητας, είχε ως αποτέλεσμα την πρώτη μοτοσικλέτα που παράγεται από την επιχείρηση Τοσκάνης.

Οι δύο άνδρες που έτρεξαν για την εταιρεία, Enzo Bianchi και Arrigo Tosi , εντάχθηκαν αρχικά  για να σχηματίσουν το brand-name Beta , και να έχουν τα ποδήλατα της εταιρείας που έχουν πωληθεί με αυτό το όνομα.

Το CERVO 48 ήταν το πρώτο μοντέλο που θα διατεθεί στην αγορά. Χαρακτήρισε μετάδοση από καουτσούκ ρολό ενεργώντας άμεσα στο πίσω ελαστικό, μαζί με μια αλυσίδα για την έναρξη και την τελική μετάδοση. Το 1948, η εταιρεία ξεκίνησε το CIGNO , το οποίο τροφοδοτείται από ένα μονοκύλινδρο κινητήρα 48cc. Διπλό σωληνωτό πλαίσιο του, τηλεσκοπικό πιρούνι και αμορτισέρ έδωσε μια πολύ σπορ εμφάνιση.


Το 1950, Beta εισήλθε στην πιο απαιτητική κατηγορία 125cc με την παραγωγή του ITAL-JAP 125 , εφοδιασμένο με πεπιεσμένο χάλυβα πιρούνια δοκό και τηλεσκοπικά πίσω αμορτισέρ.

Ένα άλλο μοντέλο που ξεκίνησε τη δεκαετία του '50 ήταν η MT 175 : προέρχεται από τα ποδήλατα του ανταγωνισμού, η MT χρησιμοποίησε ένα δίχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα ικανό φθάνοντας τα 81 mph. Μια έκδοση Touring είχε συνέχεια, η SV 175 .

Ένα ευρύ φάσμα των ποδήλατα δρόμου παρήχθη κατά την περίοδο αυτή, με μια τάση προς σπορ. Η ASTRO 98 , MERCURIO 150 , FOLGORE 175 και 200 ORIONE είναι μόνο μερικά από τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα άξονα της αντλίας, προσφέροντας ένα αρκετά αξιοσέβαστη απόδοση για την ώρα. Στη δεκαετία του 1960, Beta ξεκίνησε in-house παραγωγής των κινητήρων που από τότε θα πρέπει να τοποθετηθεί σε όλη την περιοχή. Η ανάπτυξη των νέων μοντέλων πήγαν χέρι-χέρι με τη δέσμευση του ανταγωνισμού: τη δεκαετία του '50 είδε Beta 's πρώτες επιτυχίες στην hillclimbing, Motogiro και Μιλάνο-Taranto αγώνα, με 175cc μοντέλα της.

Στη δεκαετία του '70, με την εμφάνιση του τομέα των off-road, Beta άρχισε να εξειδικεύονται όλο και περισσότερο στην παραγωγή των off-road οχημάτων. Αυτή η εξειδίκευση ήταν πάντα συνοδεύεται από μια αντίστοιχη δέσμευση στον τομέα του ανταγωνισμού, η δοκιμή-πάγκο για την αριστεία στον τομέα της παραγωγής Beta μοτοσικλετών - αρχικά στο motocross και enduro, δίκη από τις αρχές της δεκαετίας του '80 και Enduro από το 2006. Η στενή συνεργασία με αγώνες μοτοσικλέτας οδήγησε στη νίκη των 7 Trial Outdoor Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, 6 Trial Indoor Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, 7 Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα και πάνω από 100 εθνικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο.

Το 2004, η Beta μάρκα επέστρεψε στην τετράχρονο enduro με μια μεγάλη επένδυση τόσο για την ανάπτυξη προϊόντων και την παρουσία της στην πίστα του ανταγωνισμού. Σε αυτό το νέο πεδίο, Beta παραμένει πιστή στην αποστολή της, που είναι να εμπνεύσει τους μοτοσικλετιστές μια φυσική και ενστικτώδη στυλ οδήγησης. Ιδιαίτερα τεχνικό και αθλητικό προσανατολισμό το DNA των ποδηλάτων της μπορεί να είναι, αλλά πρέπει ακόμη να διαβιβάζουν βέλτιστη αίσθηση και προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή διασκέδαση.

Το 2004 Beta παρουσιάζει το πρώτο 4-χρονο κινητήρα σχεδιασμένο και ειδικά αφιερωμένο σε δίκη, διευρύνοντας το φάσμα και κάνοντας το σήμα της ολοένα και πιο συνώνυμη με το άθλημα.

Έτος 2010 αποτελεί ορόσημο στην Beta 's ιστορία: η γέννηση του 4-χρονο κινητήρα enduro. Αυτό επιτρέπει την Beta να γίνει εντελώς ανεξάρτητος κατά την παραγωγή και να αυξήσει σταδιακά την παρουσία της στην αγορά αυτή.

πηγη:  betamotor

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου